راهکارهای گسترش همکاری‌های عملیاتی مرکز توسعه فناوری آب و شرکت آب منطقه‌ای استان یزد در جلسه‌ای با حضورغفوری، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان یزد و فقیه خراسانی، معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری یزد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 احمدرضا فقیه خراسانی، معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری یزد در آغاز این جلسه با اشاره به فعالیت ها و دستاوردهای مرکز توسعه فناوری آب به ویژه در حوزه فرهنگ‌سازی و تولید محتوا، همکاری با دستگاه های استانی و ملی مرتبط با آب را با هدف هم‌افزایی و پرهیز از موازی کاری، از جمله سیاست‌های اصولی این مرکز در سال جاری معرفی نمود.
در ادامه علی اکبر قیومی، مدیر مرکز توسعه فناوری آب، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در سال گذشته، ضمن تشریح طرح ایجاد "باشگاه آب" در استان یزد برای حاضران، گفت: این طرح ابتکاری که با هدف اجتماعی‌سازی مسأله آب از طریق شبکه‌سازی اجتماعی تدوین شده است می‌تواند به عنوان محور عملیاتی همکاری‌های آتی با شرکت آب منطقه‌ای استان یزد و دیگر دستگاه های مرتبط قرار گیرد.
در پایان جلسه غفوری، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان یزد، ضمن جمع‌بندی پیشنهادات مطرح شده و ارائه راهنمایی‌هایی برای بهبود عملکرد مرکز توسعه فناوری آب، تعریف دقیق حوزه های همکاری مشترک با هدف اجرایی سازی توافقات صورت گرفته را خواستار شد.
وی با اشاره به لزوم آگاه سازی عمومی و فرهنگ سازی در حوزه آب، آمادگی شرکت آب منطقه‌ای را در جهت تعریف و توسعه همکاری‌ها در این بخش اعلام داشت.
گفتنی است، در این جلسه که به میزبانی مرکز بین‌المللی قنات برگزار شد، سمسار یزدی، مشاور مرکز توسعه فناوری آب و تقی فرهنگ نیا، مدیر دفتر مراکز رشد پارک علم و فناوری یزد نیز حضور داشتند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا